1. Het nieuwe concept van da Gigi raakt kant nog wal. Op vrijdag en zaterdag word je verplicht een 4 gangen menu te nemen. Wil je dit niet dan wordt je bij de pizzaoven geplaceerd in een verouderd interieur met slechte stoelen en behandeld als een tweederangs gast. Je kunt dan kiezen uit een pasta of pizza. Gevraagd word of je Parmezaanse kaas bij de pasta wenst, wat vervolgens voor €3,30 op de rekening staat zonder vooraf te vermelden. De prijzen zijn toch al niet mals, tussen de €14,00 en €16,00 voor een pizza. €6,60 voor een glas huiswijn. Bovendien werd er aangedrongen een fles wijn te nemen ipv een glas want het evt. restant zouden we dan verder thuis op kunnen drinken.
    Voor dit geld ga ik liever bij een sterrenrestaurant eten, betaal je wat meer maar dan voelt het als een avond uit, hoef je niet perse een menu te nemen en zit je in een up to date entourage.
    Mij zien ze niet meer bij da Gigi.

5,1

1. Dankjewel