1. Ook wij dachten na een lange strandwandeling even uit te blazen bij dit restaurant. We bestelden 2 uitsmijters kijkduin. Na lange tijd wachten hebben we bij dezelfde serveerster geïnformeerd of onze uitsmijters eraan kwamen. De serveerster zei toen dat ze ieder moment klaar waren. Na nog langere tijd wachten, we waren net van plan om weg te gaan, komt er een andere serveerster aanlopen met de mededeling dat er nog maar 1 uitsmijter gemaakt kon worden, omdat er al heel veel uitsmijters waren verkocht. Ze vroeg zich af of we dat nog wilde.

Hierop hebben we geantwoord dat we geen interesse meer hadden en zijn we vertrokken.

Niet alleen word je in dit restaurant voorgelogen over wanneer je bestelling eraan komt, ze laten je ook nog eens voor niets bijna een half uur wachten. Wij zijn nog nooit in zo een klantonvriendelijk restaurant geweest en we raden niemand aan hier naar toe te gaan. Het was trouwens helemaal niet druk.

1,7