1. Jan van Olst

We komen zelf niet uit Epe dus halen daar nooit wat af.
    Maar ik mag graag spareribs eten dus laten we het eens proberen.
    Op de site de menu afhaal kaart bekeken en gebeld dat we de hot spareribs wouden en de lady steak en patat. Als we daar eten moet ik altijd de extra marinade saus bij bestellen dus nu ook maar gedaan.
    Er heen gereden en het eten opgehaald, pakken we de boel uit hebben we een paar patatjes in een zak, net iets meer dan 1 rib, en een biefstuk in een hamburger bakje en dit voor 37.50 euro.
    Echt een biefstuk in een bakje voor 20.50 met niks er bij. Je mag voor dit geld toch echt wel wat meer verwachten, en staat ook nergens op de site dat je alleen een gebakken burger(biefstuk) krijgt voor dit geld.
    Moeilijke tijden dat begrijp ik maar dit slaat nergens op, en bijzonder was hij ook niet kwa grote of smaak.
    Vaak eten we er niet normaal, 4a5 keer per jaar maar denk dat als het weer kan ik straks fijn oversla..