Op dit adres zit nu: Félicè

1. Afgelopen vrijdag met 3 vriendinnen naar Laterna gegaan om ons weekendje goed te beginnen met een pizza. Een van mijn vriendinnen had spaghetti besteld, maar deze was te gaar en daardoor papperig. Nadat we dit bij de bediening hadden aangegeven, kwam de kok op hoge poten bij ons tafeltje vragen wat er mis was met zijn spaghetti. Mijn vriendin gaf aan dat ze de spaghetti te gaar vond, maar ze zou wel wat pizza van ons mee eten, verder geen probleem. Kok was beledigd en gaf aan dat de spaghetti precies goed was en dat we maar al dente hadden moeten bestellen. Mijn vriendin kreeg wat stukjes pizza van ons en we gingen verder met ons gesprek. Tot onze verbazing kwam de kok terug met een bord en vond ons a-sociaal dat wij geen bord hadden gevraagd waar zij die stukjes op kon leggen. Vervolgens zijn we zijn restaurant uitgezet. Ongelooflijk dat zo'n restaurant nog bestaat.