1. Afzuigkappen boven de kookplekken waren smerig en vielen ook half uit elkaar. Op sommige plekken leken ze met tape vast te zitten. Kookgerei wordt niet goed schoongemaakt, en als het al gebeurt wordt dat gedaan met een vuile doek. Ook wordt er aan kruisbesmetting doordat het rauwe vlees vrij snel na op de grill en bakplaat wordt gelegd met hetzelfde kookgerei wordt aangeraakt waar het gebakte vlees mee wordt gebakken en geserveerd. Ook wordt met datzelfde kookgerei de grill en bakplaat "schoongemaakt", dat wil zeggen het vet en dergelijke van de plaat af halen. Bij de wokpannen worden de pannen schoongemaakt met iets van schoonmaakspul (warm water of zo) die geschept wordt met dezelfde lepel als waar het gewokte eten mee wordt geserveerd. Het eten op de grill en bakplaat wordt half rauw uitgeserveerd op sommige momenten omdat er voor 4 werkplekken 3 koks aan het werk waren. Al het voorgebakken eten wordt niet goed warm gehouden en al het koude eten niet goed gekoeld (alles voelde aan op kamertemperatuur) en bij de wok staat zelfs koude eten dicht bij de wok. De koks hadden allemaal brandwonden, waardoor het zelfs leek alsof ze soms te heet bakken. Niemand droeg handschoenen bij het bereiden van eten en het uitserveren van het (rauwe) eten naar de juiste plekken. "Schone" borden en bestek werden half nat uitgeserveerd. Toilet was een grote puinhoop (veel rondslingerende toiletrollen, kapotte knoppen, rondslingerend toiletpapier). Het was dat ik de keuken niet duidelijk kon zien, maar wat ik zag was dat het daar ook niet schoon uit zag (al kon dat ook vuile vaat zijn). Enkele uit mijn gezelschap hadden ook bierflesjes gekregen die over de datum was.

Corona regels waren ook moeilijk te handhaven. Het restaurant was veel te druk en iedereen moest zijn of haar eigen eten bij de kookplekken of het buffet zelf ophalen en/of opscheppen. Ook moest iedereen bij de kookplekken wachten terwijl hun eten in de wok, op de bakplaat of op de gril werd bereid. 1,5m afstand houden was daar niet mogelijk omdat de ruimte daar te klein was. De samenstelling van de tafels in het restaurant leek ook hetzelfde als in september 2019 (zelfde aantal tafels en stoelen), waardoor de capaciteit niet verlaagd leek en toen was het al druk/krap. Bedieningspersoneel droegen allemaal wel mondkapjes, maar het personeel achter de kookplekken en in de keuken niet, terwijl het personeel in de keuken ook soms dicht bij de gasten kwamen om borden, bestek en eten aan te vullen.

Afgezien van de coronamaatregelen zie ik alle punten helaas al een aantal jaar (zowel onder de oude eigenaar als de nieuwe) en heb ik nooit verbetering gezien. Of mijn standaard ligt heel hoog of die van anderen liggen erg laag, want alle "goede" recensies snap ik niet (of het zijn nep recencies). Naar mijn mening was dit gewoon ronduit een waardeloze tent.