1. Kom er niet vaak meer i.v.m. slechte/vervelende ervaring met het verkeerd afleveren van de bestellingen.
    Onze ervaring is dat er bij thuiskomst altijd iets mist bij de bestellingen.
    Gisteravond een telefonische bestelling gedaan en er werd aangegeven dat de bestelling met een kwartiertje opgehaald kon worden.
    Bij aankomst afgerekend en ter plekke nóg een kwartier moeten wachten.
    Oké, het was druk, dus kan gebeuren, maar geef dan een langere wachttijd op.
    Tijdens het wachten viel ons al op, dat de dame die de bestellingen in de tassen moest verpakken, niet echt de routine hiervan in de gaten had.
    Er stonden 5 collega's te frituren en bij het inpakken stond ze heel warrig op de bonnen te kijken wat nu bij elkaar in een tas moet.
    Het zag er zo chaotisch uit, dat wij al zeiden "Dit komt niet goed, er zijn nu klanten die verkeerde of gemiste bestellingen in de tas hebben zitten".
    Onze bestelling was ook klaar en kregen de tas met bestelling mee.
    De milkshake werd ons zo los in de hand gedrukt met het rietje er al in (niet fijn als je op de fiets bent).
    Vorige keer werd het dekseltje afgedekt met een folie en rietje bij apart erbij en dan samen bij de tas ingedaan.
    Inderdaad bij thuiskomst troffen wij het weer en misten we 2x portie patat en die stonden wel op de kassabon.
    Gelijk gebeld en vervolgens weer een probleem.
    Heb echt een kwartier naar een muziekje geluisterd met de mededeling dat ik de eerstvolgende in de wacht ben.
    Voor eerstwachtende is dit best lang.
    Heb de eigenaar gesproken en die gaf aan dat de vergeten bestelling gelijk bezorgd wordt.
    Ik geef de bezorgster aan dat we telkens treffen dat er iets mist en zij gaf aan dat het druk is.
    Dat is geen excuus, inpakster moet goed op de bon kijken of alles in de tas gepakt is.
    Helaas geeft ons dit geen vertrouwen om weer een bestelling te doen en er zitten is ook niet gezellig.
    Koele inrichting en tafels en vloer niet altijd even schoon.
    Hoop dat jullie hier wat mee kunnen en toch de service beter uitvoeren, want hierdoor rijden wij liever naar de andere kant van de stad.
    Succes!!