Op dit adres zit nu: La Piazza dei Fratelli

1. Net als de drie andere keren dat we hier hebben gegeten was de pizza lekker. Maar deze vierde keer is voor ons de laatste keer geweest. We hebben bij dit restaurant altijd zo lang moeten wachten dat we het nagerecht altijd lieten zitten maar dit sloeg alles. We hadden bij aankomst al gedoe over de reservering. Stond er niet, stond er verkeerd, ik had gebeld vlg de meneer, maar ik heb niet gebeld want via eet.nu gereserveerd, nee u heeft wel gebeld en u heeft een andere naam genoemd etc. Te bizar voor woorden. En eenmaal aan een tafeltje duurde het zo ontzettend lang eer we alleen een drankje konden bestellen! Bij het bestellen van dat drankje meteen de pizza erbij genoemd om de zaak nog iets te bespoedigen maar inderdaad, het nagerecht wederom van harte laten zitten en voor ons was dit de laatste keer hier.