1. Verheugd op een avondje Loetje. Al vaker bij Loetje gegeten dus er is een bepaalde verwachting. Bij binnenkomst werd ons geen blik waardig gegeven. De gastheer typte druk op zijn computer en sommeerde een personeelslid het tafelnummer. Zonder eenmaal zijn gezicht te laten zien. Twee biefstukken besteld. Een grote, deze was niet overal even gaar. Van rauw aan de ene kant tot doorbakken aan de andere kant. De normale biefstuk was van buiten aangebrand en de binnenkant taaiig. De kippenlevers waren in zulke kleine stukjes dat ze nauwelijks van de uien te onderscheiden waren. Keihard en ook deze waren aangebrand. De zoete aardappel frietjes waren aan de karige kant voor de prijs en de bijgeserveerde aioli vond ik geen prettige combinqtie. Bij de vraag of het gesmaakt had de tip over de aangebrande smaak meegegeven. Het toetje daarom maar overgeslagen.
    Loetje Overveen is niet wat wij ons herinnerde, voor ons de laatste keer geweest.