1. van den Berg

Woensdag 4-3 samen met een kennis m'n eerste bezoek daar gebracht. Social deal bonnen opmaken. Nou de uitbater is niet bepaald sociaal ;-) Doordat ik geen smartphone heb, was er met geen mogelijkheid tot overeenstemming te komen met hem. Gewoon betalen en later geprinte bonnen inwisselen of wat ik ook voorstelde kon niet volgens hem. Hoorde ook dat hij SD gebruikt heeft om van hun netwerk gebruik te maken en bv in weekend de boel (vrijwel) dicht te zetten, om zo rustige doordeweekse dagen op te vullen. Daarvan ook melding gemaakt ! Mij zien ze er nooit meer en reclame maken voor ze werkt zo dus ook niet bepaald. Dom om je klanten zo te bejegenen. En op een andere site als respons nog klant onvriendelijker zijn gelijk willen halen en zelfs nog meer verwensingen. Prima hoor, ga zo door. Siert je! Pff.