1. Rinus Raas

Voor een Indonesich Restaurant aan dure kant, keuze wat weinig, je bent genoodzaakt rijsttafel te nemen, keuze uit 5, 7, 9 gerechten.
    Alleen maar plakrijst, geen gebakken rijst etc.
    Alles bij alles te duur voor wat je krijgt.

1. NUSA
    Van restaurant

Beste Rinus Raas,

Het spijt ons te moeten lezen dat u ons laag waardeert. Mijn vrouw en ik zijn dag en nacht aan het werk om de zaak van de grond te krijgen. Sinds 3 januari 2020 zijn we open. We weten dat we niet perfect zijn maar doen wel ons uiterste best.

Ik wil graag inhoudelijk reageren op uw recensie want het klopt niet helemaal. De rijsttafel is gewoon onze formule. Daar hoort witte rijst bij. Na 20 jaar in Indonesië te hebben gewoond, weet ik dit. Met feestdagen is het vaak gele rijst (nasi kuning). Er is keuze uit 16 (!) gerechten waarvan we er elke 3 a 4 maanden een aantal van zullen veranderen.

Wat betreft de prijs. Wij zijn geen prefab keuken die alles met smaakversterkers inkoopt! 5 gerechten a 100 gram per gerecht per persoon, 100% vers gemaakt in eigen keuken met allerlei vers geïmporteerde kruiden voor €22,50 is naar onze mening niet duur. Er wordt elke dag vanaf 10uur in de ochtend tot 's avonds laat gekookt. Verse bumbu's gemaakt wat de gasten proeven en waarderen.

Daarnaast staat er ook een Nasi Campur voor €16,50 op de kaart. Misschien past dit beter in uw budget?

Bij het weggaan heeft uw tafelgenoot mij trouwens persoonlijk verteld dat alles naar wens was.

We gaan altijd voor een 100% top rating, jammer dat dit niet voor u geldt. Gelukkig heeft EET.NU een verkeerde verklaring in uw recensie zelf aangepast.

Met vriendelijke groet,

Joost van Vliet