1. Deze keer het oosterscheldekreeft arrangement geprobeerd met bijpassend wijnarrangement. De gerechtjes waren weer heerlijk, vooral de ceviche van zeebaars, de kalfssukade met kreeft en het dessert met meloen. De wijnen waren goed uitgezocht en pasten prima bij de gerechtjes. Enthousiaste uitleg door de sommelier. De uitleg bij de gerechtjes was deze keer iets summierder. Heerlijk gegeten, zoals altijd, alleen hadden we iets meer kreeft verwacht. Het concept van het delen van een gerecht geserveerd op 1 hoofdbord deed afbraak aan de presentatie. Ontvangst is altijd top, hartelijk en er wordt rekening gehouden met je wensen.

Vorige recensies van Liefhebber19

• Na 2 maal de Paasproeverij te hebben genuttigd, waarvan 1 maal in de gezellige binnentuin, weer teruggekeerd voor het Aspergefeest arrangement. Een verrassingsmenu van 6 gangen met daarbij een bijpassend wijnarrangement genomen. Het was weer overheerlijk, alle gangen waren perfect! De gastheren en -dames zijn bijzonder attent. Zo hadden wij een vorige keer aangegeven dat het dessert wel heel erg zoet was dus kregen wij deze keer een aangepaste versie die perfect was. Hier wordt echt naar je geluisterd en rekening gehouden met de smaak. We hadden een gezellige tafel aan de raamzijde deze keer, helemaal top. Wij keren zeker weer terug!!

• Afgelopen Pasen het Paasproeverij arrangement genuttigd. Acht gangen met bijpassend wijnarrangement. Uitmuntende gerechten en heerlijke wijnen. Chapeau voor de kok en het bedienend personeel. Het enige puntje wat wij kunnen bedenken is dat het bij een vol restaurant nogal rumoerig is waarschijnlijk vanwege het hele hoge plafond. We zijn een 2e keer teruggekeerd voor deze Paasproeverij en hebben het arrangement deze keer in de mooie binnentuin genuttigd. Heerlijk rustig!