1. Rob Risseeuw

Wij willen uit milieu overwegingen geen water drinken van buiten Nederland. Da Luca serveert alleen water uit Italíë. Toen wij om een alternatief vroegen werd ons door de eigenaresse op een uiterst botte en onbeschofte manier uitlegd, dat ze niets had met onze ideeën hierover. Wij komen hier nooit meer terug.

5,5

1. Beste Rob,

Allereerst onze excuses. Het was natuurlijk niet de bedoeling om bot over te komen.

Om terug te komen op het water. Bij Da Luca kiezen wij ervoor om Italiaans water te verkopen. Dat is een keuze die wij maken voor ons restaurant en hoe wij hier te werk gaan. En dat kan inderdaad niet passen bij de overtuigingen die onze klanten hebben. Uiteindelijk blijft het altijd aan ons om die keuze te maken en voor u de keuze om dan wel of geen water te bestellen. Daar staat u dan weer geheel vrij in en dat respecteren wij dan ook.

Ondanks dat onze flessen water vanuit Italië komen, zorgen we er wel voor dat de flessen zelf gerecycled worden. Die worden allemaal gedoneerd aan de Nieuwe Graanschuur zodat mensen deze flessen weer hergebruiken.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is. Nogmaals, het was niet de bedoeling dat dit bot overkwam maar wij houden ons aan onze werkwijze.

Vriendelijke groet,
    Team Da Luca