1. Dit was de laatste keer dat ik hier kwam. Sowieso sinds de belachelijke invoering van betaald parkeren terwijl je daar toch consumeert. Wat je overigens zelf moest halen en betalen via een lange rij aan de bar (personeelstekort?) vervolgens voelde ik me net zelf een serveerster i.p.v. gast toen ik met dienblad naar onze tafel liep en als klap op de vuurpijl nog werd aangesproken door anderen of ze wat bij mij konden bestellen. (Eigen personeel niet te bekennen)
    de latte macchiato is een slok warme melk en toen ik vroeg om een extra shot koffie bleek de hele machine het te hebben begeven. De ‘bedrijfsleider’ riep joviaal dat ze op een monteur aan het wachten zijn i.p.v. excuses en een goed alternatief te bieden. Nee zij hebben hier echt niks van gastvrijheid begrepen. Ik ga mijn geld hier nooit meer besteden.