1. Op basis van dit 'hondenvoedsel', eigenlijk is dat al een compliment, besloten wij de bazin aan te spreken. Zij gaf letterlijk aan "als je vers eten wilt, dan ga je thuis koken", tot mijn verbazing werd dit door de gastheer bekrachtigd. We betalen kennelijk niet voor het eten, maar voor de 2 uur dat we hier zitten. Dit restaurant kunnen we dus vergelijken met een attractiepark.

Mevrouw zag een restitutie niet zitten en besloot verstoppertje te gaan spelen. Eenmaal aan het woord met de chefkok, kwam hij met de ene na de andere persoonlijke beledigingen (waaronder ook etnisch profilerende opmerkingen). Met als bekrachtiging "het kan mij niks schelen wat jullie mening is, je kan de politie bellen, maakt niet uit wie, niemand kan ons wat maken".

Complimenten naar deze incompetente sloebers die zich schuilen achter hun zogenaamde taalbarrière!
    Dit was de eerste en laatste keer bij dit attractiepark, volgende keer gaan we naar Ponypark Slagharen.

1,2