1. Het was een van de warmste dagen in april, toen we na een dag op het water, aanschoven bij A Fusion, op het Marinapark in Volendam.
    Met het geluk de laatste vrije tafel op het terras te mogen bezetten, kozen we een ruime selectie gerechtjes, die met perfecte timing werden uitgeserveerd.
    Ik kan er een heel verhaal aan wijden, maar kort omvat was alles gewoon méér dan perfect!
    Van kruiding tot garing, eindigend met de opmaak, kan ik niet anders zeggen dat we hebben genoten.
    Het enige wat ons minder goed beviel, is de ligging van het restaurant.
    Dit is zo ongeveer aan de zijkant van het Marinapark, waardoor het uitzicht een nogal ongezellig stuk van dit complex omvat. Tevens is er veel aanloop van (park)gasten, die al dan niet met kinderwagentjes of fietsen langs de tafels lopen, naar elders op het park, waardoor de sfeer wat rommelig is. Dit doet aan de beleving toch wat af in onze optiek.
    Het personeel doet daarentegen hun best om het de gast naar de zin te maken.
    Alle lof ook voor 1 van de serveersters, die ondanks met haar hoofd hard in botsing te komen met een terrasparasol, haar tranen de baas bleef en eerst de tafel in orde bracht, alvorens zich even terug te trekken.