1. A. Meijland

Zondag 2 juni 2019 rond 18.00Uur gaan eten bij Struin.
    Vrij vlot geholpen aan een drankje, maar toen we eten bestelde begon de ellende.
    40 Minuten na de bestelling van een soep werd deze pas geserveerd en nadat de soep op was hebben we vervolgens weer 40 minuten moeten wachten op de carpaccio. Ronduit schandalig! Voor 2 van die simpele gerechtjes. Het excuus na 2× vragen was dat de keuken het super druk had. Een totaal verkeerde inschatting dus van de te verwachte drukte zei ik toen. Maaaaarrrrr… de serveerster dorst zowaar in discussie te gaan met de klant om haar gelijk te krijgen. Zij vond dit een logisch gevolg van de drukte. Wij kregen de carpaccio voor ons neus zonder blikken of blozen met een stuurse blik en zonder een smakelijk eten te wensen. Blijkt later dat heel veel gasten op het terras hebben geklaagd over de lange wachttijd…
    Echt GEEN aanrader!