1. Na enige tijd toch weer eens een poging gewaagd. De vorige keer was op een doordeweekse dag en is circa 3 maanden geleden. Het was er niet druk. Desondsanks was de bediening zeer traag; nam de bestelling niet goed op, kwam niet terug en deed geen navraag of alles goed was. Totaal niet professioneel en het lijkt erop dat goedkope onervaren krachten hier de voorkeur verdienen. De kwaliteit is tanende.
    Zoals gezegd gisteren maar eens een nieuwe poging. Een zaterdagavond. Wederom niet druk. De kwaliteit van het eten liet te wensen over. Aardappels slappe hap en de broccoli bruin. Het leken wel kliekjes/uit de magnetron te komen. Toen we ons beklag deden wist de bediening ons slechts te vertellen dat zij er ook niets aan konden doen: geen navraag bij de kok of een passende oplossing. Het werd niet vervangen. Tot onze verrassing was de keuken al om 21uur dicht en konden we geen nagerecht (ijs) meer bestellen. Al met al wederom zeer teleurstellend. Voorlopig slaan wij Landman, die tot enkele jaren geleden voor kwaliteit stond, over.

3,1