1. Oh Oh Mexicano...madre mia...! Ga niet meer zoeken naar 1 van de beste "Mexicaantjes"...Ik had zelf een een bizar bereide lamsrack met speciale knoflooksaus...mijn dochtertje overheerlijke gamba's en mijn vriendin een Mexican steak in gekruide boter...aan alle gerechten werden Mexicaanse ingrediënten toegevoegd en voldoende patatjes en rauwkost.

Wij waren met z'n 7-en en iedereen was voor, tijdens en na het diner erg onder de indruk van de vriendelijke maar niet overheersende bediening. Overigens, de manager schroomde niet om op mijn verzoek vooraf de lamsrack te tonen en uit te leggen op welke wijze die wordt bereid!

Xochimilco was voor ons bijzonder en ook manager Santiago verdient onze complimenten voor zijn adequate en en snelle aansturing van zijn mensen. Bovendien is de achtergrondmuziek op uiterst subtiele wijze gekozen.

In Scheveningen en Den Haag zijn we verwend met Mexicaanse restaurants, maar liefhebbers van de Latijnse keuken uit.

Gouda en omstreken moet maar eens massaal naar Xochmilco: "Mexicaans op z'n Mexicaans".

En deze uitspraak maken zij ECHT waar!

Oh Oh Xochmilco!