1. Annet Adrichem

Op Koningsdag kwam ik hier met de boot aan en gelijk viel mij het leuke terras van Bueno Vista op. Omdat het (helaas) geen weer was om op het terras te zitten besloot ik om naar binnen te gaan omdat de inwendige mens zich aandiende. Eenmaal binnen kreeg ik het gevoel dat ik in een huiskamer van ca. 1960 was gestapt. Vooral de collectie in het oog springende oude radio's, (ik heb ze niet geteld maar het waren er minstens 50!) trokken mijn aandacht. Verder allerlei bijzondere verzamelingen waarvan ik de herkomst niet meer weet omdat het zoveel was! Toen ik uitgekeken was kwam er een vriendelijke serveerster met de kaart. Ik besloot om de lunch van de dag te nemen: kop tomatensoep, boterham met gebakken ei, een broodje kroket en een Spa rood. Dit alles werd gebracht door een vriendelijke serveerster waar ik buiten nog gezellig mee heb gebabbeld! Prima zaak waar ik graag nog eens terug kom!