1. We kwamen aan, en we waren het 2e tafeltje. Was half 9. Mevrouw die ons bediende begon al gelijk over “wij gaan wel zo sluiten, het is dat we nog een andere tafel hadden die laat kwam dineren” dus heel gewenst voelde wij ons al niet. Vervolgens vroeg ze later of ze al kon vegen, dit was geen probleem uiteraard. (Wij werken beide ook in de horeca dus begrepen het goed.) toen zei ze tegen de andere tafel willen jullie nog een laatste ronde doen, en naar ons kwam ze vragen of we wilde afrekenen zo. Verder waren ze overduidelijk hangend over bar aan het wachten met de telefoon in de handen, luidruchtig filmpjes kijken tot we weg gingen. Ook hoorde we ze zeggen “is het al half 10? ” Zovan dan gaan we vragen of ze weg willen gaan. Erg welkom voelde wij ons niet. Als je op je telefoon wilt zitten, of wil hangen of klagen, doe dat dan ergens waar je gasten het niet kunnen horen of mee krijgen.