1. Het restaurant heeft een erg gezellige sfeer en het eten zag er goed uit. Het was zeker voldoende en de prijskwaliteit was ook prima.

Echter vonden we het erg jammer dat het meisje in de bediening ons aankeek alsof ze het liefst wilde dat we meteen weer rechtsomkeerd het restaurant verlieten. Er was weinig aandacht (het was overigens totaal niet druk), niet tussendoor bij ons vragen of het naar wens was, de drankjes vergeten te brengen die we nog hadden besteld (dat kan gebeuren). Een aantal keer oogcontact gehad, omdat we nog iets wilde bestellen terwijl we al misschien wel een half uur uitgegeten waren met onze borden nog op de tafel. Vervolgens kijkt het meisje nogmaals naar onze tafel en gaat daarna een andere tafel, waarvan de gasten al waren vertrokken, opruimen. Wij besloten toen te vertrekken. Het meisje rekende met ons af, maar vond het blijkbaar heel erg lastig om ons fatsoenlijk aan te kijken en er kon geen bedankje of een tot ziens van af. Zeer teleurstellend. We komen hier daarom absoluut niet meer terug ondanks de sfeer en het lekkere eten. Als we ons niet gewenst voelen eten we natuurlijk liever ergens anders.

6,5