1. We hadden met 17 personen gereserveerd. Alles wat fout kan gaan ging fout. Sinas was op na 1 rondje. Cassis ook. Soep was niet heet of niet te eten. Warm houd platen te weinig en bij 1 zaten er geen waxinelichtjes in. Hoofdgerecht kwam met grote tussen tijden op de tafel. De eerste 6 gerechten stonden er al 5 minuten en toen hadden we nog geen borden en geen nasi en bami. Zelf maar borden gehaald. Van de 17 hoofdgerechten waren er 12 niet warm en 1 persoon kreeg niets. Bij klagen boden ze aan om het op te warmen in de magnetron. Dat uiteraard niet gedaan. Zelfs de nasi en bami was niet warm. Na half uur moesten 2 van ons overgeven. Uiteindelijk alleen drinken en soep betaald. Hier hebben we nu al spijt van. We hadden niets moeten betalen. Hun excuus was dat ze een groep van 17 personen niet aankunnen maar we hadden een dag vantevoren telefonisch gereserveerd. Meerdere andere gasten waren ook aan het klagen en hebben het hoofdgerecht ook niet opgegeten. Dit restaurant moet zsm gesloten worden.

1,9