Op dit adres zit nu: Oostgaag

1. Op de web-site van de Lickebaertshoeve staat een variateit aan mogelijkheden en aangezien wij op zoek zijn naar een locatie voor ons feest in juni 2011 hebben wij een bezoek gebracht aan dit restaurant. Prachtig monumentaal pand met een schitterende tuin en terras, kortom met knikkende knieën naar binnen gegaan. Hartelijk ontvangen door de manager die ons goed geholpen heeft aan de informatie die wij ons wensen voor ons feest. Na dit gesprek zijn mij vrouw en ik een hapje wezen eten in het restarant om een tweede indruk te krijgen en ook daar zijn wij wederom niet teleurgesteld. Mooie gerechten met pure smaken voor een gelijkwaardige prijs. Dolgelukkig zijn wij om hier ons feest te mogen vieren in juni.

Medewerkers van de Lickebaertshoeve alvast bedankt voor het gevoel wat wij hebben gekregen en wij zien er met alle vertrouwen naar uit.