1. Een net restaurant met een goede uitstraling. Het eten smaakt prima maar springt er niet echt uit. De porties vind ik niet al te groot. Helaas laat de timing in de keuken stevig te wensen over. Een pizza die eerder komt kan nog vanwege het twee-keuken systeem. Maar een hoofdgerecht wat vergeten wordt is jammer. Dat wordt triest als je op dat gerecht nog 25 minuten moet wachten. Thuis bak ik een medium-rare biefstuk wat sneller....
    Een kaasplankje als dessert ook daar moet je lang op wachten, sterker nog zelf om de rekening moet je drie keer vragen. Door alle narigheid wordt de rekening spontaan aangepast wat dan op zich netjes is, maar de nasmaak niet wegneemt. De zoethouder voor de pechvogel (letterlijk: een zakje kindersnoep) is wellicht grappig bedoeld maar ik kan de humor niet meer zien aan het einde van de avond.
    De tafels zijn te smal, het is knietje vrijen met je overbuurman. De zitruimte is ronduit te krap voor een restaurant wat deze allure wil brengen. Pas op als je het niet zo schone toilet verlaat, je slaat met de deur diegene die aan de wasbak staat buiten westen. Er is gepoogd een gezellige sfeer te maken door het een niet al te licht te maken, leuk bedoeld. Helaas laat de zwarte menu kaart zich dan alleen maar lezen bij het licht van de telefoon.
    Laat ik positief eindigen; de inkom oogt veelbelovend en de zaak heeft een nette uitstraling. Het bedienend personeel is vriendelijk en zwaait je vrolijk tot ziens. Ik heb vooralsnog maar even met "dank u" geantwoord.