1. Gisterenavond, na reservering, deelgenomen met 3 personen aan het Live cooking buffet. Wat een teleurstellende ervaring. We komen geregeld bij Van der Valk en zijn bekend met het Live cooking concept. Wij gingen er dan ook vanuit dat we in Eindhoven dezelfde kwaliteit zouden krijgen. Helaas was dat niet het geval: geen verse salades(komkommer, tomaten e.d.) geen sushi bij de voorgerechten, we kiezen altijd vis als hoofdgerecht, hier konden we kiezen uit garnalen(die waren wel oké) maar tilapiafilet is toch wel een erg goedkope keuze(is een ongezonde vissoort, is algemeen bekend). Bij de desserts was de mousse au chocolat niet gekoeld, er waren geen macarons. En als klap op de vuurpijl: ik bestelde prosecco en kreeg te horen dat ik daarvoor extra zou moeten betalen...... dit was voor ons zeer verrassend: bij Van der Valk Breukelen is dit gewoon inclusief..... Al met al vinden wij het bijzonder dat je bij zo'n groot concern als Van der Valk niet overal dezelfde kwaliteit krijgt, heel jammer!

1. Bovengemelde recensie heeft betrekking op het buffet van vrijdagavond 28 september.