1. Heerlijke en creatief opgediende gerechten in een sfeervolle ambiance en met een perfecte bediening. De prijs/kwaliteit was dik in orde.
    Voor ons een echte aanrader.

Vorige recensies van osmen27

• Prachtig terras waar het nu goed toeven is en ... erg gezellig. Voldoende keuzemogelijkheden en super bediening.

• Al vele jaren een adres waar je goed en lekker kunt eten: prima maaltijdsalades, goede schnitzel en lekkere wijnen. Voeg daarbij de sympathieke bediening en u begrijpt onze keuze.

• Na een vriendelijke correcte ontvangst kregen wij een tafeltje zoals gevraagd bij onze reservering. Aansluitend werden onze wensen geïnventariseerd en omdat één persoon niet van het iens-menu hield (wild) werd gevraagd om een alternatief: saté van varkenshaas.

Zowel voorgerechten, hoofdgerechten als nagerechten waren goed en creatief opgediend en zeer smakelijk en vers.

Enigszins tegenvallend was de prijsstelling voor de saté, groentesoepen en afsluitende kop koffie (€ 31,75), gelijk aan de prijs voor het 3-gangen iens-ah-menu.

Maar goed, de bediening, sfeer en entourage waren uitermate goed. Maar van een echte actie was in ons geval geen sprake. Indien wij normaal komen eten is de prijs vriendelijker en meer in overeenstemming met het gebodene.

Desalniettemin een adres om van harte aan te bevelen!

• osmen27

Enkele dagen geleden voortreffelijk gegeten met kennissen: verse salades en asperges op Limburgse wijze: met ham en geclarificeerde boter en nieuwe aardappeltjes. Afsluitende heerlijke koffie. Bediening was dik in orde.

Opnieuw voortreffelijk gelunched!

Alles was wederom dik in orde.

• osmen27

Genietend van het geweldig uitzicht over de Maasplassen hebben wij op een zeer gezellig terras en met perfecte bediening genoten van uitstekende voor- en hoofdgerechten. Alle was bijzonder smakelijk en =creatief opgediend.
    De begeleidende wijnen waren geheel in harmonie met alle
    spijzen!
    Geweldig en graag tot ziens!

• Gastvrije locatie waar het goed eten is tegen betaalbare prijzen.

Voldoende keuze en keurige eerlijke presentatie van de gerechten.

Prijzen en kwaliteit harmoniëren met elkaar.

Prachtig panoramisch uitzicht over de Maas.