Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar IJsselkade 1d, 7201 HB, Zutphen

Op dit adres zit nu: Afghan Darbar

1. Via vakantieveilingen bon gewonnen en nog een derde persoon bijgereserveerd. Klein zaakje tafeltjes allen op 1 rij, niet mijn smaak maar dat is persoonlijk. Bediening wel vriendelijk. Beperkte keuze in gerechten. Paddenstoelensoep was lekker maar wel erg dun. Hoofdgerecht was 1 spies met varkensvlees met paprika en als groente een paar boontjes die op 1 hand te tellen waren en 2 kleine schaaltjes met ongeschilde aardappelen uit de oven voor 3 personen. Ongeveer 1/3 aan hoeveelheid eten als wat ik normaal via de vakantieveilingbon bij andere restaurants gewent ben. Nagerecht bolletje ijs en glaasje met van alles en nog wat maar smaakte goed.

De prijzen voor drinken liggen heel hoog.
    De derde persoon moest voor hetzelfde miniatuurgerechtje €32,50 betalen ...
    We hebben gelijk nagevraagd of er misschien een fout was gemaakt, maar dit bedrag bleek correct te zijn. Wij gaan heel vaak uit eten maar hebben nog nooit zo een hoge rekening gezien voor een middelmatig gerechtje. Na een uur alweer honger terwijl ik zeker niet de grootste eter ben.
    Zo een bedrag voor een paar stukjes varkensvlees met paprika, 5 boontjes en paar stukjes aardappel en een toetje.
    Ik zou mezelf echt kapot schamen als ik mensen daarvoor zo een rekening onder de neus zou moeten duwen.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ook niet met vakantieveilingbon.