1. Aangezien mijn moeder nogal doof is zag dit restaurant er wel rustig uit. Ook het grote bord met de aanbieding van de mosselen zag er aanlokkelijk uit ondanks dat de zakelijke uitstraling van het restaurant ons minder aansprak. Maar het deed ons wel besluiten om hier een hapje te gaan eten. Binnen viel de akoestiek ons helaas toch wat tegen. Het was niet echt druk maar alle geluiden bleven toch wat rondhangen in de ruimte en mijn moeder had daar toch wel last van. Voor haar klonk het als een constante toon die overal doorheen kwam. Maar goed, we hadden al snel twee vriendelijke en attente mensen aan tafel die ons kwamen bedienen. En ondanks het bord van de mosselen kozen de dames van het menu toch de tong en ik ging voor de bavet. Mijn vrouw en ik waren tevreden over het eten en vonden het goed bereid en lekker smaken. Mijn moeder vond het wat flauw en deed wat extra zout over haar vis. Al met al een prima restaurant maar ook geen uitschieter. Al was mijn moeder dus wat minder enthousiast. Nog wel een aandachtspuntje voor de eigenaar. Wij zaten bij het raam en in de vensterbank zaten spinnenwebben die al wat ouder waren. Ook lagen er diverse dode insecten in enige staat van ontbinding. Ik zelf stoor me daar niet zo aan, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen daar anders over denken.