1. Vis of Kip

Wij hebben gisteren met een groep van 9 personen bij Bueno gegeten.
    Dit was een verrassende avond voor ons én de bediening. Wij zaten als enige groep op de eerste verdieping.
    Nadat wij ons drinken besteld hadden, hebben we de eerste tapasronde doorgegeven.
    Vervolgens kwam er een serveerster boven met slechts één maiskolf voordat het drinken er was.
    Een van ons kon dus in haar eentje genieten.

Vervolgens werd het eten niet netjes per bestelronde geserveerd, maar leek het op een willekeurige bingo avond in de keuken met gerechten die wel of niet uitgeserveerd werden.
    Het was de hele avond de vraag óf we onze gerechten kregen en vooral wát we kregen.
    Het bedienend personeel had geen idee wat ze uitserveerden.
    Een serveerster bracht een gerecht met de legendarische woorden; ‘dit is… euh. Vis of kip? ’
    Ook wist ze het verschil niet tussen champignons of mosselen.
    De bruscetta met tomaat bleek eigenlijk zalm te zijn. Wat een verrassing!
    Het verrassingsgerecht daarentegen kon ze prima benoemen.

Wij willen jullie bedanken voor dit verrassingsmenu! We hebben uiteraard door dit spectakel een bijzondere avond beleefd. We zullen deze avond en de woorden ‘vis of kip’ nooit vergeten.

6,1