1. Henk Teuling

Het valt me de laatste jaren al vaker op: aan de pannenkoek zelf wordt te weinig zorg besteed. Veel te slap en "onaf". Geen krokant randje bijv. De pannenkoek stond ook wel heel snel na onze bestelling op tafel.
    De vergelijking met andere pannenkoekenhuizen valt wel èrg ongunstig uit voor de Pannenkoekenbakker! Voor deze prijs verwacht ik betere kwaliteit. Helaas heb ik de conclusie moeten trekken dat ik voor een echt lekkere pannenkoek niet in Heusden moet zijn.

1. Peter
    Van restaurant

Beste Heer Teuling. Bij deze onze reactie op uw recensie. Allereerst jammer dat u uw "klachten" niet heeft gemeld bij de gastvrouw maar deze nadien gelijk wereldkundig maakt via deze recensie.. Wij hadden namelijk graag op uw "klacht" in willen spelen door u bijvoorbeeld een iets langer gebakken pannenkoek aan te bieden.. Een krokant korstje wil namelijk niemand, deze worden er dus af getikt wanneer de pannenkoek uit de pan komt Dus dit is een kwestie van smaak en had u kunnen geven bij de bestelling. De snelheid waarmee wij werken is eigenlijk altijd een positief punt, korte wachttijd ervaren veel mensen als fijn.. u blijkbaar niet, vervelend, echter ook dit had u aan kunnen geven, dan had men de pannenkoek later geserveerd.. Het bakken van een pannenkoek is nu eenmaal maar een paar minuten werk.. Over het besteden van "zorg" aan onze producten. hier kan ik maar 1 ding mee, ik nodig u graag uit eens achter de schermen te komen kijken hoe het er bij ons aan toegaat, u heeft namelijk geen idee waar u over praat blijkbaar. De vergelijking die u maakt is u persoonlijk en bijbehorende conclusie ook. Ik deel deze mening zeker niet. met vr gr. De Pannekoekenbakker Heusden