1. Wij zijn na lange tijd weer eens bij croy geweest, herken niks van de recensies betreft slecht personeel!
    Het is een mooie locatie en betreft het eten is prima zoals ook de service!
    Wij hebben gekozen van de verschillende kaarten (beetje ingewikkelde constructie), we hadden verschillende gerechten oa biefstuk was prima, tomatensoep was niet zo lekker, carpachio prima, menu was oa E24,95 en van mijn vrouw E16,95 verder prima.
    Alles wat je extra neemt bvb brood/salade/wordt extra berekent dus houd hier wel rekening mee.
    Karafje water werd op tafel gezet maar kost E2,50, werd na vragen wel meteen van de rekening gehaald!
    Wat tips, misschien als service wat brood bij de soep en bij het hoofdmenu wat bijgerechtjes serveren bvb aardappeltjes/salade/frietjes kost niks en oogt de tafel niet zo leeg.
    Zeker een aanrader mooie locatie, vriendelijke bedrijfsleidster, met jong personeel.
    Misschien tot de volgende keer!