1. Zondag 26 sept. met een groepje van 13 man wezen toeren met een autoclub en de rit bij Westersail afgesloten met n hapje eten.

Direct vriendelijk verwelkomd en ondanks dat men de 'reservering' niet had doorgekregen (ik had eerder gemaild of ze open waren en dat we met 10-15 personen zouden komen), werden er direct twee losse tafeltjes tegen een grote tafel gezet, zodat we mooi met elkaar aan een tafel konden zitten. Uitzicht op het water, leuk aangekleed en oprecht vriendelijk personeel!

Direct bestelling opgenomen voor drinken en de menukaarten uitgedeeld. Werd vlot opgenomen zonder dat we hoefden te wachten of zonder tijd om te kiezen; perfect dus. Dat men het in de gaten houdt is goed.

Eten werd vlot gebracht en niemand hoefde te wachten. Er was van alles en nog wat besteld (zeg maar van de kleine kaart zoals het genoemd wordt) en het was keurig verzorgd, smaakte prima en was goed warm. Absoluut niets op aan te merken!

Een paar dingen waren op, wat de serveerster direct aangaf voordat we gingen bestellen.

Het was er niet druk, maar er kwamen af en toe wel dagjesmensen voor een kopje koffie langs. Iedereen werd vriendelijk en persoonlijk behandeld, zonder dat het nep was.

Toen we gingen afrekenen, werd het al drukker, maar ondanks dat nam men direct de tijd voor ons. Personeel was goed op elkaar ingespeeld. Er was een jonge serveerster en een oudere 'serveerster' in gewone kleren (eigenaresse?), die bedienden en afrekenden.

Wij hebben er prima gezeten en prima gegeten. Absoluut in orde!