1. Helaas na jaren hier met plezier te hebben gegeten de laatste keer geweest afgelopen week.
    Wij zijn kleine eters en het is nooit een probleem geweest dat wij een paar stukjes vlees die overbleven mee naar huis namen. Echter nu werd er gezegd: dat kan en kost €1,50 per "piepschuim" bakje !?!? Wij dachten dat dit een grapje was, maar kregen vervolgens een preek van de eigenaar over pakpapier (???) plastic tasjes, verspilling en boetes die andere restaurant eigenaren hadden gehad en dit alles was de schuld van de regering! De €1,50 verscheen als "diverse keuken" onderaan de nota en had dus ook voor een gebroken glas/bord kunnen zijn. Wij voelden ons behoorlijk belazerd.
    Als je vaste klanten zo behandeld ben je niet zo slim bezig. Wij gaan ons geld in ieder geval ergens anders uit geven.

4,5