1. Olaf 121 punten

Ben hier onlangs wezen eten met de Social Deal. Het viel me al meteen op dat de ober niet bijzonder vriendelijk was en ook amper Nederlands sprak. We wisten natuurlijk dat je met Social Deal niet alles van de kaart mocht bestellen. Wat me wel erg tegenviel is dat je niet een speciale kaart voor Social Deal kreeg, maar gewoon de normale kaart en dan moest je maar onthouden wat de ober in onverstaanbaar Nederlands bromde wat je mag bestellen. Daarnaast vond ik keuze uit slechts drie hoofdgerechten wel erg beperkt. Verder vond ik een toeslag van €4 euro erg veel, vooral als je een gerecht zou bestellen dat maar €1 duurder is dan een van de gerechten die bij de Social Deal horen.
    Ook bleek een van de nagerechten er niet te zijn en dit werd na ons gecommuniceerd alsof we dat sowieso al hadden moeten weten.
    Ik vond de bediening dus echt te wensen over laten.

Het eten was verder wel heerlijk. Het enigste minpuntje was de knoflooksaus bij het brood, dit smaakte meer naar iets wat je bij de supermarkt koopt.

Ten slotte moet ik zeggen dat het restaurant niet bijzonder gezellig oogt. Het is eigenlijk gewoon een woonhuis waar de onderste verdieping omgebouwd is tot restaurant. Ik heb zeker meer sfeervolle Turkse restaurants gezien.

Al met al zal ik dit restaurant niet snel aanraden. Het eten is prima maar het oogt niet gezellig en de bediening is een afknapper.