1. Onlangs een lunch genoten, nou ja, genoten is niet het juiste woord. Op een plankje wat doorgebakken instant broodjes die zo kruimelden, dat het niet normaal te eten was. Verder een verzameling fruit onderdelen, eigenlijk meer als plankvulling dan om normaal van te kunnen genieten: tomaat-, komkommer- en sinaasappelschijfjes her en der op de plank. Ook stond het dessert er meteen al op, in een soort bierpulletje. 2 Stukjes walnoot completeerde het geheel. Een gemiddelde kfabriekskantine komt beter voor de dag met de lunch. Verder een stukje brie, dat was zo waar bijna het hoogtepunt van dit voer. Een tweede kopje koffie werd pas na lang aandringen gebracht. De soep vooraf was lauw en moet uit een blikje gekomen zijn. De rode wijn kon er mee door.
    Nee, dit was beslist onder de maat, zekers als je het vergelijkt met de lunches toen de oude eigenaar er nog in stond, zo 10 jaar geleden. Toen was alles prima verzorgd.
    Ik zal het ver een paar jaar nog eens proberen, maa ik ben bang dat nooit meer wat wordt.
    Inwoner van Nijmegen.