1. Op advies gaan eten bij ome bernard. Na vriendelijk ontvangst en een keuze gemaakt te hebben van een goed uitziende kaart. Kwam na 3! Minuten al ons voorgerecht. Wat snel want het mandje stokbrood was nog vol, De opmaak was niet spectaculair maar erg lekker. De laatste hap net weg geslikt en de borden werden al weer van tafel gehaald. Of het gesmaakt had konden we alleen maar beamen. Binnen 5 a 10 minuten na het uithalen van de borden werd ons hoofdgerecht geserveerd. Alsof ze haast hadden om ons weg te krijgen?! Over de smaak van het eten veel ook bij het hoofdgerecht niets op aan te merken. Wederom de borden net leeg en de tafel werd uitgehaald. We wilde graag een dessert maar graag met wat meer rust tussen de door. Na een tijdje wachten(prima tijd!) werd ons ''grand dessert'' geserveerd. Wederom was alles op smaak maar net als bij het voorgerecht was de presentatie hiervan bedroevend. Voor ons geen 2e keer meer ondanks de goede smaak.