1. r.j.a. engel

Voor het eerst te "geland"bij restaurant da Luca op zoek naar de pefecte pizza in Amersfoort.
    Ze staan bij veel mensen als goed bekend en niet te onrechte.
    Een zeer eenvoudig en klein restaurant waar duidelijk een familie sfeer hangt.
    Je zit bijna in de keuken en ziet wat er gebeurd. Meestal een goed teken dat men niets te verbergen heeft.
    Eenvoudige menukaart(wel aan vervaning toe) met vooral veel pizza's en pasta. Enkele voorgerechten staan op een bord aan de muur.
    Alle gerechten schappelijk van prijs passend bij de ambiance. Als voorgerecht crostinis genomen voor 8,50. Drie verschillende stukjes stokbrood heerlijk belegt en met een eigen twist. Portie zou voor de prijs wat royaler kunnen. Dan de pizza want daar kwamen we voor.
    Pizza's mer volop verse ingrediënten en royaal belegt. Helaas ook dit was voor ons niet de "echte" italiaanse pizza.
    Smaak was prima maar niet knapperig krokante bodem. De bodem was te taai. Misschien gewoon pech gehad.
    Tot slot de bediening. Gewoon heerlijk gastvrij en ook de "baas"komt even aan tafel een pratje maken.
    We komen zeker een keer terug maar gaan dan voor pasta!

1. Goedemorgen dank voor uw recensie .
    Leuk dat u ons zo intens ervaren heeft.
    Het kan een keer gebeuren dat je het verkeerd treft met de pizza over het algemeen is de pizza over heerlijk en met veel aandacht gemaakt.
    Gewoon even zeggen op dat moment en u krijgt een nieuwe van ons.
    Graag tot een volgende keer.