1. Jessica stuijt

Eten +++
    Service -

Ik vroeg netjes aan de beste man; een patatje zonder, frikandel speciaal meenemen.
    Ik dacht; dit duurt nog wel 5 of 10 minuten dus ik stook een sigaretje op en laat het personeel rustig al zijn bestellingen verwerken. Net toen ik een sigaretje opstook riep iemand van de bediening; 'frikandel speciaal'. Ik dacht; 'het is 2 minuten geleden besteld, en ik had nog patatje zonder erbij dus dit zal niet van mij zijn en zal geduldig wachten'. Na even wachten dacht ik misschien zal het mijne zijn en los van het patatje zonder. Toen kwam ik naar de beste man en hij zei; 'hier heb je het' dus ik vroeg hem beleefd; meneer dit is voor meenemen, waarop hij antwoordde ;Had je eerder kunnen zeggen, kut. Ik schrok erg van zijn taalgebruik en durfde eigenlijk niet veel meer te zeggen. Vandaar service geen sterren, groot verbeterpunt.