1. Met Kerst weer met 9 familieleden gegeten bij het Panorama.
    Wij vieren hier traditie getrouw een van de Kerstdagen en maken dan gebruik van het steengrill arrangement. Onbeperkt eten van de steen. Het vlees en de sauzen zijn subliem en alle voorzien van salades, groeten, frites, aardappels enz. Enz.
    De sfeer was uitermate gezellig, geen drukte en alles liep zoals je kan verwachten van het personeel wat service en gastvrijheid hoog in het vaandel heeft. De kerstversiering was verbeterd t.o.v. 2016.
    Ook de nieuwe huiswijn kan ik iedereen aanraden. Kortom het was weer perfect.
    Tot volgende Kerst!

Vorige recensies van chris leenheer

• Op 2e kerstdag weer met hele familie (11 personen) het steengrill arrangement gegeten. Was voortreffelijk, goed vlees, veel sausjes en groenten. Lekkere frietjes en schijfjes aardappelen. Alles onbeperkt! Na de tweede steen konden wij niet verder Daarna lekker een ijs carrosel genomen en koffie. Hier rekenen ze geen idioot hoge prijzen voor goed eten met de Kerstdagen, vandaar prijs/kwaliteit een 10. De bediening was attent en zeker vriendelijk. Enig minpuntje was de karige kerstversiering. Bij het weggaan kreeg je op vertoon van je bon een tasje met een heerlijke fles wijn en een tegoedbon voor 20 % korting. Waar zie je dat nog. Klasse!

• Eerste Kerstdag met 10 personenen gegeten, was in 1 woord: voortreffelijk. Leuke ongedwongen sfeer, prettige bediening en vooral lekker eten (steengril).
    Restaurant is recent opgeknapt en nu modern met behoud van Brabantse gezelligheid. Voor iedereen een aanrader als je ongedwongen uit eten wil. Zeker in de zomer een aanrader met het uitzicht op de Amer.

• Was al even niet geweest maar wat een veranderingen. Mooi ruim terras met nieuw meubilair, nieuwe kaart en ook binnen helemaal opgeknapt.
    Wij hebben genoten van een 3 gangen menu voor een mooie prijs en waar krijg je nog grote glazen bier en volle glazen wijn. Hier dus!
    Wij waren aangenaam verrast over de sfeer, het eten en de bediening. En wat een locatie direct aan het water met uitzicht op de Amer en de Bieschbosch.

• lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Prima locatie aan het water met een fantastisch uitzicht.
    Iedereen doet zijn best. Met name steengrillen is hier zeker aan te raden, zeer mals vlees, volop sausjes en als iets op is wordt het direct weer aangevuld. Typisch Brabantse gemoedelijkheid wat wij in de grote stad zo missen. Het Panorama is zeker zo gezellig als de gesloten locatie in Made.
    Komen zeker terug!