1. Onze tweede kerstdag is op een teleurstelling uitgelopen.
    Het nieuwe concept "proeverij" is niet goed doordacht en uitgevoerd. Het eten wordt geserveerd in kleine pannetjes waaruit je zelf je portie moet scheppen. Met een groot gezelschap zeer onhandig om steeds te vragen wie wat heeft besteld om daarna de juiste hoeveelheid te kunnen opscheppen. Ook is deze wijze van serveren voor sommige gerechten gewoonweg niet geschikt; de carpaccio voor 3 personen ligt bv in 3 proppen op een schaaltje. Om 17.45Uur gingen we aan tafel, om 20.40Uur werd het hoofdgerecht pas geserveerd, keuken werkt zeer traag en onzorgvuldig. Op de vraag geen vijgen in alcohol te serveren bij de kwarktaart van onze 10-jarige dochter, lagen deze uiteindelijk toch op haar bord. Chocolademousse en gele room hadden een boterachtige consistentie en was klonterig. Bediening is uitermate vriendelijk, maar kan niet op tegen de vele klachten van klanten veroorzaakt door keuken en management. Jammer, want wij kwamen altijd graag bij de Croyse Hoeve, nu komen wij er nooit meer.

2,8