1. Maaike nota

Jammer genoeg geen positieve ervaring vorige week. Ik kom uit Castricum en was wel gewend altijd lang te moeten wachten bij Zoomers, maar vorige week gingen we met een groep van 10 mensen voor mijn moeders verjaardag uiteten. Het was niet mooi weer en erg rustig binnen. Er werd ons verteld dat voor groepen met 10 mensen de regel is dat er dan van een menu van 2 keuzes wordt besteld; vis en saté. Of het kindermenu van de kaart. Wij wilden graag gewoon van de normale kaart bestellen, maar dit kon absoluut niet terwijl het restaurant voor meer dan de helft leeg was. Als er 2 groepen van 5 binnen waren gekomen zouden die gewoon geholpen zijn. Dit werd allemaal verteld door een jongen van 17 die zich heel ongemakkelijk voelde door de situatie en niemand kwam er bij. Wij zijn weg gegaan na ons drankje en gaan nooit meer naar Zoomers toe dankzij deze slechte ervaring.