1. Afgelopen zomer wederom een keer aangedaan na een dagje Efteling. De kwaliteit wordt met het jaar slechter. Slechte kwaliteit, verkeerde bestellingen. Ook de "druk" om voor half 8 klaar te zijn is onprettig. Dit was voor ons de laatste keer. Jammer we kwamen er al vanaf 1991.

2,9

1. Peter
    Van restaurant

Beste,

erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft na jullie bezoek van afgelopen zomer. Ik zou graag e.e.a. voor u uitzoeken zodat ik na kan gaan wat en waarom er zaken anders zijn gegaan dan gewenst was. Ik vraag u dan ook te reageren naar onze eigen email, heusden@pannekoekenbakker.nl en daarin te vermelden, welke datum, en tijd u geweest bent. BVd.. De Pannekoekenbakker Heusden.

Vorige recensies van Christiaan en Ilse

• We hebben hier gegeten na een dagje Efteling. We waren hier om 19:15 uur en ons werd onprettig medegedeeld dat we geen voorgerecht meer konden bestellen omdat men om 19:30 uur ging sluiten. Vreemde tijd? Pannekoeken waren redelijk maar niet super. De kwaliteit is de afgelopen jaren wel achteruit gegaan. Erg jammer! Kom hier al sinds de jaren 80. Volgende keer misschien doorrijden naar ander Pannekoeken restaurant.