1. Hier gegeten op zaterdagavond, het was druk maar niet storend, mooi is hier ook dat veel van de Katholieke kerk terug komt zoals een mooi pastoorskleed met hoed.
    Wij zaten in de opkamer, hier stonden drie tafels waar uit een keuze gemaakt kon worden.

Wij gingen voor een voor, hoofd en nagerecht.

Het voorgerecht was voor mijn vrouw een goed gevulde vissoep met de mooie toepasselijke naam De gouden kelk.

Ik had de scampi’s in ketjap lekker gerecht mooi aantal wel jammer dat het in een gewone kom zat.

Hoofd gerecht was voor mijn vrouw de steak van Tonijn met een mooie salade, en de naam van dit gerecht was ’t Heilig viske.

Ik had de Slibtongetjes gebakken in boter heerlijk, het waren mooie tongetjes dezelfde maat heb ik vorig jaar in België als Noordzee tong gehad.

Bij het hoofdgerecht lekkere frietjes, maar jammer van de 50 cent voor de mayonaise dit vind ik wel zo storend bij het afrekenen als men dit op de bon zet doe dan het gerecht iets duurder inclusief de mayo.

Omdat wij behoorlijk vol zaten werd het nagerecht een gewone koffie met een whisky.

Lekker gegeten een tot een volgende keer.