1. Wij zijn al een keer heerlijk gaan eten bij take sushi. Er zijn leuke gezellige tafeltjes tegen de sushi lopende band aan. Maar vandaag was het een tegenvaller. Mijn vrouw had 1 tafel gereserveerd voor 2 personen. Komen wij daar zijn er geen tafel meer vrij. Wij konden alleen nog naast elkaar gaan zitten net als in een kroeg aan de bar. Dat is echt ongezellig… Dat konden ze ook effe melden als je reserveert, dat wij zo tafel kregen :-( Sorry, de gerechten zijn duur genoeg dus verwacht ik een gezellig tafeltje.

4,3

1. Beste Edwin,

Jammer dat je avondje uit zo’n grote tegenvaller was vanwege een minder gezellige zitplaats.
    Veel gasten vinden de eetbar geen probleem, en vaste klanten die uitsluitend aan een vierpersoonstafel willen zitten geven dat meestal telefonisch aan. Aangezien ons restaurant vaak volgeboekt is kan het voorkomen dat er geen tafels meer vrij zijn maar dan bent u natuurlijk vrij om een andere dag te reserveren.
    Dat u ons restaurant betiteld als duur is niet terecht, wij zijn al jaren het goedkoopste sushirestaurant van Nederland en ook nog eens de enige met Asian Fondue. Vreemd voor ons dan ook dat u ons eten slechts met een 5 beoordeeld maar toch een tweede keer terug bent gekomen, een andere zitplaats veranderd niets aan de kwaliteit van maaltijden toch?