Op dit adres zit nu: Shabu to Go

1. Vorig jaar hier verschillende keren gegeten via de AH restaurantactie was toen geweldig konden uit alles kiezen, en NU keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechten wel alle 3 meteen doorgeven en het na gerecht mocht niet vervangen worden door 'n thee.
    De porties waren klein en wij zijn geen grote eters
    Dit is de laatste keer dat we er geweest zijn we voelen ons opgelicht

4,7

1. Het is toch bekend dat de AH aktie 2x3 gangen in houdt! En ook wij komen hier al jaren en er niets mis met de bediening, porties en de kwaliteit van de geserveerde producten. Probeerd u maar eens een restaurant te vinden die VERS kookt in deze prijs klasse, en dan ook nog met 2de menu gratis. Dit is namelijk onmogelijk. U bent dan veel meer kwijt dan u nu met zijn 2en betaald.trouwens op de iens site staat trouwens dat het restaurant nu een keuze menu heeft!! waarom verwacht u dan toch wat anders.

Wat mij wel irriteerd is dat u gewoon op meerdere sites deze zaak gewoon probeerd af te zeiken. Dit zegd toch meer over u!