1. Doriene

Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en qua prijs/kwaliteit vind ik dit een prima restaurant! Tuurlijk is er wel eens iets bij wat iets minder is, maar er wordt niks gerekend als je iets laat staan. Het personeel is inderdaad jong maar doet wel hun best en zijn wel vriendelijk. Er is keuze zat dus vind je iets niet lekker pak je gewoon het volgende of je wacht even tot de nieuwe schaal komt en probeer het dan nog eens. Het is ook inderdaad groot en er passen een hoop mensen in maar desondanks is de sfeer goed en relaxt, is het druk bij de wok dan neem je eerst iets anders en ga je naar de wok als het minder druk is. En mensen die zeuren over rondrennende kinderen horen niet thuis in zo'n all you can eat want dit zijn de restaurants waar je als je kids hebt juist lekker goedkoop kunt eten en niet de kans loopt dat ze niks lusten van de kaart, of iets krijgen wat kindermenu heet maar waarvoor je net zo goed naar de snackbar had kunnen gaan (daar krijgen ze net zo min vitaminen binnen), daarbij betaal je voor die frietjes 3x zoveel als in de snackbar. Ik spreek altijd met de kids af je mag eten wat je wilt als je ook iets wokt met groenten erin,anders bepaal ik je menu, en dat werkt want ze willen ook die poffertjes en de lekkere dingen van het dessert-buffet en gewoon lekker halen wat ze willen. En daarbij als je dan kijkt naar de prijs (waar ook nog eens drinken bij in zit) dan kan ik alleen tot de conclusie komen dat dit een prima restaurant is waar we nog vaker gaan terugkomen.