1. Jasmijn B

Zaterdagmiddag op het terras bij de Waegh bestelden wij koffie en thee. Bij het neerzetten van de thee zei de serveerster: ik kom zo de theezakjes brengen. Na 10 minuten zelf maar daarom gevraagd, water was al bijna koud. Net zoals de soep die we pas 40 minuten na het bestellen eens kregen. Nog een drankje bestellen? Sorry, maar dat moet u even een collega met zo'n computertje vragen. Uiteindelijk wilden we afrekenen, maar dat kon maar bij 1 persoon van alle bediening die daar rondliep. Na 10 minuten was deze beste meneer dan bij onze tafel en konden we betalen. Uitermate teleurstellend.

2,7

Vorige recensies van Jasmijn B

• Jasmijn B

Op donderdagavond een drankje gedaan bij d'Oude Waegh. Dit ging minder soepel dan verwacht. Bij binnenkomst van extra gasten bij onze tafel liepen ze tien keer langs zonder te vragen of diegene misschien ook iets te drinken wilde. Uiteindelijk zelf de bediening moeten aanspreken na 15 minuten. Onze glazen waren al 20 minuten leeg voordat er werd gevraagd of er nog iets ingeschonken kon worden voor ons. Uitermate slechte service. Alleen door de bediening zelf aan te spreken kon je iets te drinken krijgen. Terwijl wij een half uur met lege glazen aan tafel zaten, stonden de twee dames van de bediening achter de bar te eten en met elkaar/een man aan de bar te praten. Na een paar arrogante blikken achter de bar vandaan zijn we maar ergens anders heen gegaan.