1. moon en chris

Onze eerste ervaring bij de Peer was geweldig (ca. 3 jaar geleden), correcte bediening met veel verstand van de wijnen en het heerlijke eten.
    Ook het jaar daarop het aspergemenu met vrienden gegeten en dat was ook weer geweldig.

De wildavond in hetzelfde jaar was één grote flop met vooral veel drank en weinig wild (prijs € 65 p.p.???). na deze avond wilden we eigenlijk nooit meer naar de Peer.

Vanavond de Peer een nieuwe kans gegeven om de sfeer van de eerste keer weer te ervaren.
    Onze bediening van Manon was voortreffelijk, wat een kei is zij, zij probeerde in alles met ons mee te denken en wist zelf ook zo veel.
    Zij had het liefst voor ons de vuurkorf aangestoken, maar dat mocht helaas niet van de baas. De vuurkorf is alleen ter decoratie en is in 6 jaar nog nooit aangegaan.

Ook bij het opnemen van onze bestelling deed zij haar uiterste best om ons klant en gewenst te laten voelen. Helaas kon de keuken het niet voor elkaar krijgen om tartaar, in plaats van rauw te serveren, te bakken voor de klant.
    De wijn, Boschendal Sauvignon Blanc, stond helaas niet de klimaatkast. Manon dacht daar actief in mee en gaf ons een glas met ijsklontjes erbij een wijnkoeler met ijs, weer een pluim voor Manon!

Kortom, onze avond is gemaakt door Manon, maar we zijn nog nooit zo vroeg vertrokken (met onze fles Boschendal)

Manon, top gedaan, jij maakte de avond voor ons.