1. Berry 25 punten

Een uitstekende ervaring in dit restaurant!
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer en naar onze tafel gebracht.
    Het restaurant zat letterlijk helemaal vol, gelukkig hebben we gereserveerd, aangezien er voor de mensen vóór ons geen plek meer was.

Na ons drankjes te hebben bestelt en rustig op de kaart te hebben gekeken, hebben we ons eten bestelt.

Als voorgerecht had ik de kipvleugeltjes besteld, deze waren echt waar voortreffelijk.
    Bij het afruimen werd ons gevraagd of het allemaal heeft gesmaakt en of we al door willen naar het hoofdgerecht. Wij hebben ervoor besloten om even rustig aan te doen en een seintje te geven als we er aan toe zijn.

Er heerste een gezellige sfeer in het restaurant, waar de bediening erg vriendelijk is. Er werd ons verteld dat we ook gebruik kunnen maken van de saladebar, die er erg goed uit ziet. Lekker verfrissend. Drankjes werden snel bediend.

Na het te hebben gegeven van een seintje en even te hebben gewacht, zijn we begonnen aan ons hoofdgerecht.
    Het vlees in dit restaurant is van een ontzettend hoge kwaliteit en dat kan je zeker proeven! Ik had de drie beste steaks. Deze waren echt grandioos. Perfect gegrild op de houtskoolgrill wat je zeker ook kan proeven. Verder heb ik de spare-ribs van mijn tafelgenoten mogen proeven en deze waren ook ontzettend mals en lekker. De marinade op de spare-ribs is verrukelijk, om je vingers van af te likken.
    Diegene die de spare-ribs hebben besteld kregen een vochtig doekje om hun handen mee schoon te maken, want de spare-ribs hoor je eigenlijk met je handen te eten ;).
    Er werd ons meerdere malen gevraagd of alles naar wens is en of het allemaal smaakt.

Tot slot hebben we een koffie genomen, die erg goed smaakte (spanish coffee).

Ons zullen ze zeker vaker terug zien, wat een top restaurant.
    Zeker een aanrader!!