1. Graag wil ik aangepast mijn negatieve recensie van 28 mei 2017 herroepen. Natuurlijk was door het gebeurde, dat zonder meer onbedoeld is geweest, een bedorven avond voor ons, maar problemen zijn er ook om deze op vriendschappelijke wijze met elkaar uit te praten. Dat heeft hier op een uitermate keurige manier plaatsgevonden. De eigenaar van Gewoon Lekker, de heer P. Spruit, heeft ons als tegemoetkoming in dit overigens toch wel nare geval een diner voor twee aangeboden. Is door ons zeer gewaardeerd en aangenomen als een zeer acceptabele afsluiting van het betreurde geschilpunt. Zand er over.

Vorige recensies van S. de Hoogd

• Op Hemelvaartdag een buitengewoon slechte avond gehad bij Gewoon Lekker in Wevershoof. Nog voordat de maaltijden zouden worden opgediend liet de serveerster voor het brengen van de drankjes een blad met glazen wijn kantelen, waarvan de inhoud totaal over mijn echtgenote ging. Bovenkleding (blouse, pantalon) en onderkleding alles drijfnat tot zelfs geheel op het lichaam. Haar uitgaansjasje moest ook onder de rode wijn worden afgevoerd. We hebben de "gewoon lekker" sessie nog wel uitgezeten, zij het zonder ook maar enig plezier. Begrijpelijkerwijze voelde mijn echtgenote zich diep ongelukkig, mede doordat de medegasten in het restaurant haar zaten te aanschouwen zoals zij er vol met die wijn uitzag. Kortom een slechtere avond hadden wij niet kunnen treffen. Zo'n ervaring als deze zou men vooraf zelfs niet kunnen bedenken. Ik kan dan ook geen enkele sterrenwaardering geven. Alles zeer triest. Helaas.